Serviciile de consultanta privind managementul datelor personale sunt relativ noi in Romania si au aparut in special datorita modificarilor legislative la nivel european. Privacy & Data Protection s-a infiintat in anul 2011 oferind servicii specializate in acest domeniu de activitate.

Serviciile noastre de consultanta acopera o gama larga de activitati in domeniul protectiei si prelucrarii datelor personale, incluzand auditul organizational, obtinerea aprobarilor si autorizatiilor necesare, consultanta in domeniul prelucrarii datelor personale si al instruirii angajatilor. Colaborarea cu noi va garanteaza ca personalul dumneavoastra va fi pregatit bine si capabil sa identifice toate problemele rapid si adecvat.

Suntem o echipa tanara si motivata si suntem gata sa raspundem tuturor nevoilor dvs. privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal.  Suntem pregatiti sa va ajutam sa identificati prelucrarile de date personale pe care le efectuati si obligatiile care va revin in domeniu, inclusiv sa obtineti autorizatiile necesare.

 

Audit privind protectia datelor personale

Misiunea de audit are drept scop principal analiza politicilor interne, a schemelor organizationale si a practicilor interne, in vederea asigurarii conformitatii acestora cu legislatia din domeniul datelor personale. Auditul se va finaliza cu un set de recomandari care vor evidentia punctele forte si vulnerabilitatile companiei, inclusiv un set de rcomandari.

Consultanta in managementul datelor personale

Va putem asigura consultanta intr-un caz specific determninat sau atunci cand va confruntati cu probleme ivite in cadrul activitatii sau atunci cand exista obligatii speciale intr-o anumita zona a prelucrarii datelor personale. Va putem asigura sprijinul si in cazul prelucrarii datelor in scopuri de marketing sau pentru transferul datelor personale in strainatate.

Obtinere autorizatii

Dupa misiunea de audit, va fi necesar sa se transmita catre autoritatea nationala de supraveghere (ANSPDCP) de la 2 pana la 5 notificari, inclusiv doua sau mai multe documente obligatorii aferente (documentul privind imputernicitii, nota de informare a persoanelor vizate si masurile de securitate). Noi putem sa realizam aceasta procedura pentru dumneavoastra.

Instruirea personalului

Organizam sesiuni de pregatire pentru persoane cheie din companie si persoanele care au tangenta cu acest domeniu, la sediul clientului sau in orice alt loc convenabil. Aceste sesiuni de pregatire sunt importante pentru departamentele din companie deoarece asigura un nivel de cunoastere adecvat al cerintelor din domeniul protectiei datelor personale.

Solicita o intalnire

Managementul datelor personale

Audit, Consultanta, Obtinere autorizatii, Instruire

Solicita o intalnire